Jumaat, 19 Mac 2010

satu catatan...

   Aku pun tak tau macam mana aku boleh rasa nak buat blog ni. Mungkin sedikit teruja bila tengok blog-blog yang ada sekarang ni lebih-lebih lagi yang sentuh bab-bab agama ni. Kat blog ni aku akan cuba share apa sahaja yang aku dapat melalui pengalaman dan ilmu yang aku ada. Apapun aku masih harap nasihat dari semua.

Link2 yang ada kat blog ni kebanyakannya mereka yang terlibat dengan usaha dakwah dengan pelbagai kefahaman yang aku kutip dari satu blog ke satu blog. Moga kita sama2 dapat manfaat dari mereka semua. List Blog budak2 baik kebanyakan budak2 UTM Skudai yang aku kenal, yang punya fikrah tertentu dalam usaha dakwah manakala rakan seusaha pulak mereka yang ada kena mengena dengan usaha 'tabligh'.

 Aku asingkan bukan nak merendahkan ataupun menidakkan antara satu sama lain. Melainkan supaya kita mudah memahami perbezaan kefahaman masing2 dalam sesuatu perkara. Aku akan cuba upgrade blog ni dari masa ke masa. Maklumlah baru belajar2 NAK JADI BAIK. Akhir kata doakan aku yang serba lemah ini supaya istiqamah dalam usaha agama. Doakan MOHD FATAKHULRAZIK BIN MISWAN supaya Allah terima keluar 4 bulan IPB habis belajar april Insyaallah. Amin......

Tiada ulasan: